۱۹ مرداد ۱۳۸۹، ۹:۱۰

شاه آبادی:

تیز و گزنده ما را نقد کنید ولی از انصاف دور نشوید

تیز و گزنده ما را نقد کنید ولی از انصاف دور نشوید

معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به خبرنگاران گفت: ما هم کمی و کاستی‌های زیادی داریم اما این کاستی‌ها یک شبه بوجود نیامده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر حمید شاه آبادی، معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بزرگداشت روز خبرنگار که دوشنبه شب در تالار وحدت برگزار شد گفت: در این مدت انتقادهایی شنیدم که  از جانب انصاف پا را فراتر گذاشته بودند. نیمی از حرفها را زدند و نصفی از حرفها گفته نشد.

وی در مورد خبرنگاران عنوان کرد: حوزه خبر به دقت و صحت نیاز دارد و به همین دلیل خبرنگاران باید بیشتر به رسالت اصلی خود توجه کنند. البته ما هم کمی و کاستیهای زیادی داریم اما این کاستیها یک شبه و یک روزه بوجود نیامده است. در کنار آن باید موفقیتها را هم دید. ما تلاش می‌کنیم به کمک شما این کاستیها را جبران کنیم.

شاه آبادی  افزود: در این چند ماهی که آمده‌ام نزدیک به 20 سفر به استانهای مختلف انجام دادم. گپ وگفتهایی با برخی از اصحاب خبر داشتم. گاهی شنیدم  که به من می‌گفتند چقدر حرف می زنی و به تناسب این حرف زدن عمل هم می‌کنید؟ از آن طرف عده‌ای می‌گویند وقت بیشتری برای ملاقاتها و دیدارها بگذارم. اگر ما و شما همدل و همراه باشیم می‌توانیم کارهای بزرگی کنیم.

وی خطاب به خبرنگاران گفت: تیز و گزنده ما را نقد کنید ولی از انصاف دور نشوید. این طور نشود که یک جمله نیمه کاره نقل و اذهان مشوش شود. روح و روانی که با آن سروکار دارید همیشه در آینده مورد سوال ما خواهد بود چون اقدام خبرنگار در شکل‌گیری روح و روان مخاطب موثر است.

کد خبر 1131104

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha